Protocol - Leon Else

这是个音乐脑洞,很想 @斯迪奥夫曼斯基  太太(捂脸)

因为之前看了太太剪的evanstan五十度灰系列,觉得这首歌特别配!如果太太还打算剪五十度灰系列,可以考虑下这首作为bgm~

歌手的声音很性感,抛开其他原因,本身也是良曲一首

节选歌词如下(来源自网易云音乐)

the sweat upon your forehead

你额头上的细汗

cotton ones upon the floor

地板上的棉状物

peeling off the plastic

塑料上脱落下的皮

stale sting of perfume

变味香水的刺痛

the guilt i always get from you

对你一直保有的内疚

filling up this bedroom

充盈在这间卧室

stop stop stop stop

停下来 停下来 停下来 停下来

its not like you wasn't warned

早已警告过你

like i have said before

像我之前所说

shut the fuck up

闭上你的臭嘴

when the truth is on your tougue

当你想说出事实

try you soul me your soul but i don't wanna know

你向我袒露真心,但我并不想知晓

thats not the protocol

那并非我们达成的协议

said leave you heart at home

说过别动用真心

in the dark of the night come and lay down your bones

在夜晚的黑暗之中过来躺下

sure you can fall in love

当然你可以坠入爱河

no need to let me know the rules are there for a reason

无需让我知道,规则自有存在的道理

if you can't find what your feeling

如果你找不到感觉

then please shut the door as your leaving

那么请离开,别忘了关门

thats not the protocol

那并非我们达成的协议

said leave your heart at home

说过别动用真心

where'd you learn you knew moves

到什么地步你才会明白

where'd you go when i can't get through

我熬不过去的时候,你会何去何从

can they do the things i do

他们会做我做的事吗

stop stop stop stop

停下里 停下来 停下来 停下来

dont wana feel this too

我不想也有那种感受

want nothing more with you

和你的关系只停留在这一层

完整版戳这


评论
热度 ( 12 )

© 随时宦官er | Powered by LOFTER